A Takeda betegközpontú kampánya május 19-re, az IBD világnapjára az IBD vagy IBS betegek jobb repülési élményéért

Sokan nehezen tudják elképzelni, hogy mekkora stresszt jelent az IBD vagy IBS betegségben szenvedők számára a repülős utazás. A Takeda gyógyszervállalat egy csapata IBD betegszervezetekkel, utazási bloggerekkel és más szakértőkkel együtt azon dolgozik, hogy az ilyen betegségben szenvedőknek jobb legyen a menü választéka és a toalett elérési lehetősége. A együttműködés célja, hogy milliók számára tegyék jobbá a repülési feltételeket.

Mit jelent a Tapsvihar és hogy lehet támogatni?

A #FlyWithIBD kampányt egy ún. Tapsvihar kampány segíti, amely egyetlen üznetet közvetít. A Tapsvihart úgy kell elképzelni, mint egy online flash mobot. Aki feliratkozik a Tapsviharra, abban segít, hogy felhívja a figyelmet a repülési problémákra a május 19-i IBD napon. Ezzel a segítséggel a cég ráirányítja a figyelmet arra, hogy az európai légitársaságok hogyan javíthatnák szolgáltatásaikat az IBD betegek számára.

A kampányt a Twitter vagy Facebook profillal rendelkezők úgy támogathatják, hogy regisztrálnak a  #FlyWithIBD Tapsvihar kampányra a következő weboldalon: http://thndr.me/4wlD1W.